Информация за доставка

I. Доставка

1. АВАНГАРД ФАРМА ООД извършва доставка на закупените през vetom-probiotic.bg продукти на посочения от Клиента адрес на територията на страната.

Цената на доставката не е включена в цената на продукта. За територията на страната цената на доставката е съобразно условията на куриерски фирми Econt Express и Speedy. За покупки на стойност над 100 лв доставката е безплатна само до офис на Speedy.

2. При заявка за покупка, извършена всеки делничен ден до 16:00 ч., продуктите се доставят в рамките на следващ работен ден. При заявка за покупка, извършена след 16:00 ч., продуктите се доставят в рамките на 2 работни дни след заявката. Клиентът има възможност да посочи и по-късна дата на получаване на доставката.

3. Всички продукти, закупени от Клиента с една и съща заявка, се доставят едновременно. Когато един и същи Клиент е направил две или повече отделни заявки за покупка, те се обработват поотделно и е възможно да бъдат доставени поотделно, дори ако са поръчани в един и същи ден преди 16:00 ч., освен ако Клиентът изрично не уведоми, че иска да ги обедини и получи с една доставка.

4. След приемане на поръчката и ако това е първа поръчка, АВАНГАРД ФАРМА ООД се свързва с Клиента на посочения при регистрация или при попълване на формата за поръчка телефонен номер, с потвърждение на поръчката. За всяка следваща поръчка Клиентът ще получава потвърждение само по имейл. Съобщението съдържа номер на поръчката, информация за поръчаните продукти, единична цена на продукт, обща стойност на поръчаните продукти, стойността на доставката, посочените данни за фактура (ако такава е поискана от Клиента и той е предоставил пълна информация за издаването й при направената поръчка) и адрес за доставка. Клиентът е длъжен да уведоми незабавно АВАНГАРД ФАРМА ООД за всички допуснати грешки, корекции или отмяна на направената заявка. При посочени неверен или сгрешен адрес, лице и/или телефон за връзка при подаване на заявката, АВАНГАРД ФАРМА ООД не е обвързано от задължение за изпълнение на доставката на заявените продукти.

5. При получаване на доставените продукти, АВАНГАРД ФАРМА ООД предоставя фискален документ за извършената покупка. Фискалният документ може да е касова бележка или фактура. При необходимост от издаване на фактура на физическо или юридическо лице, Клиентът е длъжен да посочи това в процеса на попълване на формата за поръчка.

II. Плащане

Заплащането на заявените продукти и доставката засега става единствено с наложен платеж - плащане в брой при получаване на доставката.

III. Отказ и рекламация

1. Клиентът има право на отказ от направена заявка, единствено преди да е получил потвърждение за нея. Отказът може да бъде направен чрез изпращане на съобщение, озаглавено "Отказ на поръчка" на електронната поща на АВАНГАРД ФАРМА ООД, като в съобщението следва да бъдат посочени името на Клиента и електронната поща, посочени в неговия профил, както и номера на поръчката, която да бъде отказана.

2. Клиентът е длъжен да провери съдържанието на доставката за съответствия на продуктите със заявката. Клиентът има право да откаже да получи заявените продукти и да ги върне на куриера единствено в момента на получаване на доставката, в случай че:

- доставената стока явно не съответства на заявената от Клиента и това може да се установи чрез обикновения й преглед;

- при транспортирането стоката или нейната опаковка е била повредена.

В случай че Клиентът се възползва от това си право, се съставя протокол за рекламация и връщане на продуктите на куриера, като в него се удостоверяват датата и часа на извършване на доставката, Клиентът заявява отказа си да получи рекламираните продукти и описва несъответствието или недостатъците на доставените стоки.

3. Клиентът има право да поиска замяна на рекламираните продукти.

4. В случаите, в които Клиентът е поискал замяна на рекламираните продукти, АВАНГАРД ФАРМА ООД следва да замени рекламираните стоки с такива без недостатъци с друга доставка, извършена в 3-дневен срок от датата на рекламацията.

5. Транспортните разходи по получаване и връщане на продуктите са за сметка на АВАНГАРД ФАРМА ООД.

6. АВАНГАРД ФАРМА ООД не гарантира постоянна наличност на всички продукти, поради динамика на продажбите.

7. При невъзможност на АВАНГАРД ФАРМА ООД да предостави на Клиента поръчаната от него стока или услуга, АВАНГАРД ФАРМА ООД уведомява Клиента за това на посочения от него адрес на електронна поща и/или телефон за контакт.